Platnost od 1. 3. 2011
Smlouva obsahuje ucelený souhrn softwarových a datových služeb, které zajišťují chod lékárenského informačního systému Lekis v lékárně. Nezbytnou součástí každého prodeje lékárenského IS Lekis je podpis této smlouvy, neboť bez uvedených služeb není možné software kvalifikovaně a dlouhodobě používat. Předmětem této smlouvy je závazek společnosti Lekis s.r.o. udržovat programové vybavení v součinnosti s legislativními změnami na lékárenském trhu v České republice a závazek pravidelně aktualizovat nezbytná data pro zachování aktuálnosti systému.
Aktualizace programu Lekis Lékárna získává právo volby instalace libovolného počtu aktualizací programu Lekis pro DOS i pro Windows, které jsou ověřeny a určeny k distribuci. V této službě není zahrnut servisní zásah, který je nutný pro instalaci.
Návštěva konzultanta u zákazníka v BPD*). Lékárna získává nárok na 1 návštěvu konzultanta*) v běžnou pracovní dobu. V ceně je již zahrnuta doprava k zákazníkovi.
Vzdálený servis v BPD Lékárna získává nárok na 24 vzdálených zásahů prostřednictvím vysokorychlostního internetu. Výrazně se tím zkracuje doba na odstranění závady, popř. vyřešení vzniklého problému.
Aktualizace číselníku SÚKLu Lékárna získává přístup k číselníkům SÚKLu, které jsou nedílnou součástí aktualizace systému a bez nichž není možné systém v lékárně regulérně používat.
Lékárna získává přístup k číselníkům HVLP, IVLP a PZT, které jsou nedílnou součástí aktualizace systému.
Lékárna získává přístup ke všem ostatním číselníkům, které jsou nedílnou součástí aktualizace systému.
Lékárna získává nárok na telefonickou podporu k informačnímu systému v lékárně (ne k hardware – řeší se až v Servisní smlouvě)
24 hodin 7 dní v týdnu.
*) Konzultant = pracovník se znalostí dodaného informačního systému. Nemusí mít znalost dodaného hardware.
*) BPD = Běžná pracovní doba od 8:00 do 16:00 v pracovní dny